Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vybrané trendy v retailu ČR
Kolmačková, Zuzana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce se zabývá šesti významnými trendy, které mají značný vliv na potravinářské řetězce působící na českém trhu. Jedná se o (1) trend ve struktuře prodejních formátů, (2) trend investic do remodelingu prodejen, (3) trend v nabídce potravin vyznačující se podporou českých regionálních produktů, (4) trend v začleňováním skupiny speciálních potravin, (5) trend využívání moderní technologie při nakupování a (5) integrace e-shopů a kamenných prodejen. Práce zkoumá trendy v souvislosti se spotřebním chováním prostřednictvím dotazníkového šetření. Praktickým přínosem diplomové práce je doplnění stávajících výzkumů o dodatečné poznatky a případné doporučení, na kterou trendovou oblast by se měly maloobchodní řetězce více orientovat.
Uplatnění společenské odpovědnosti firem ve vybraných retailových řetězcích
Štěpánková, Daniela ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem (CSR). Cílem práce, která je rozdělena do tří kapitol, je představit koncept CSR jak z teoretického hlediska, tak na příkladu konkrétních retailových řetězců. První kapitola je věnována teoretické části, na kterou navazují již konkrétní aktivity jednotlivých retailových řetězců v kapitole druhé, kde je pozornost zaměřena především na poskytované služby zákazníkům, různé dobročinné projekty a na přístup řetězců k ochraně životního prostředí. Poslední kapitola se týká provedeného dotazníkového šetření, u kterého bylo zjišťováno povědomí veřejnosti o CSR jak obecně, tak u retailových řetězců, zda lidé považují tento koncept za důležitý a zda na ně má např. při výběru řetězce vliv.
Analýza vybraných marketingových aktivit retailového řetězce Interspar
Čejková, Klára ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Bučan, Pavel (oponent)
Práce hodnotní marketingové aktivity, zejména marketingové komunikační aktivity retailového řetězce Interspar. Detailněji hodnotí marketingovou komunikaci řetězce podle letákové akce. Soustřeďuje se na fakt, zda marektingové aktivity jsou pro podnik přínosné a zda ovlivňují výsledky hospodaření, vývoj řetězce na trhu a ohled je brán i na počet zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.